Altijd Lente

  • Opdrachtgever
    Altijd Lente Kinderopvang
  • Werkzaamheden
    marketing & communicatie
  • Periode
    juli 2015 - heden

Kinderdagverblijven zijn er te over. Maar wie geeft je dat ‘goede gevoel’ waaraan je je baby, dreumes of peuter met een gerust hart vier jaar lang toevertrouwt?

Eigenaresse Daphne van Leerzem deinst er niet voor terug boven het maaiveld uit te steken. De naam. De twee locaties. De ‘juffies’ op de groepen. Bij Altijd Lente is het allemaal nét even vrolijker. Net als ik toen de onderneemster mij vroeg een vier jaar durende loyaliteitscampagne op te zetten. Vier jaar ja. Je leest het goed. Per slot wil je ouders al bereiken vóórdat hun kindje wordt geboren. En ben je ze ook niet zomaar vergeten zodra hun kroost naar school gaat. De juiste aandacht op het juiste moment waren dan ook de keywords toen ik het marketingplan ontwikkelde…

Met het goedgekeurde plan in the pocket, briefde ik grafisch ontwerper Anouk Corstiaensen over de doelgroep, de boodschap en de doelstelling van de campagne. Het resultaat? Twaalf uitingen waarvan je als (aanstaande) ouder instant het Altijd Lente gevoel krijgt. Al is het hartje winter.

Het begint met een gevoel over iets wat ik graag wil voor mijn bedrijf. Anne Marie slaat vervolgens de spijker op z’n kop met welke uiting dan ook. Professioneel, origineel, respectvol, lief en snel! Ze neemt werk uit handen, heerlijk.

Daphne van Leerzem
Eigenaresse Altijd Lente