Catch up met NO TOMATO

  • Opdrachtgever
    NO TOMATO
  • Werkzaamheden
    Account - en projectmanagement
  • Periode
    juni - sep 2016

Ik blij dat creative director Jacqueline Bastiaansen mijn naam had onthouden van een eerder kennismaking. Als freelancer spring ik namelijk graag bij. In tijden van nood. Bij nieuwe of (te) grote projecten. Tijdens vakanties. Lopende sollicatieprocedures. Of wanneer vrouwen zwanger zijn.

AS! de klus past en de klik is er, maakt het mij niet uit of je me een week, een maand of een jaar inhuurt. NO TOMATO deed het een kwartaal. En wat voor een. Dit omnichannel reclamebureau weet hoe ze iedere dag de bijltjes moet hakken voor hun klanten. Niet de minsten trouwens. Zo mocht ik deze maanden aanspreekpunt zijn voor Perfetti van Melle, Woonboulevard Breda en RondomWerk.

Ook mooi meegenomen? Ik ben on- en offline weer even helemaal bijgespijkerd op alle gebieden. En kon – naast prima resultaten – een nette overdracht achterlaten. Wel zo fijn voor de klanten van NO TOMATO én de inmiddels ontzwangerde Petra…

AS! of now pakt Anne Marie door waar anderen stopten. Ze gaat zitten. Communiceert opgeruimd, fris en eigen. Opereert even menselijk als professioneel. En voegt zichzelf naadloos naar het team. Natúúrlijk onthoud je zo iemand. Ook op het tweede gezicht.

Jacqueline Bastiaensen
Creative director