Imagocampagne

  • Opdrachtgever
    Zuylen Uitvaartverzorging
  • Werkzaamheden
    Projectmanagement
  • Periode
    September 2016

Strategie. Tekst, fotografie, ontwerp? Ieder communicatievraagstuk vraagt om verschillende disciplines. En dus verschillende mensen. Met mijn neus voor verbinden en mijn brede creatieve netwerk vind ik niks zo leuk als hen bij elkaar brengen. Om vervolgens samen een topprestatie te leveren.

Per project de beste samenstelling van mensen; dáár geloof ik in. Doordat ik de behoeften van de klant bewaak en de juiste creatieven daarop afstem, kan dit niet anders dan een WOW opleveren.

Bewijs? Te over! Neem nou de imagocampagne voor Zuylen. Waar Michiel van den Broek van Spotless Mind Storytelling op een unieke manier het verschil wist te maken door de meerwaarde van de organisatie als verhalen op te halen. Waar Christel Ooms tekent voor de fotografie, uuhh ik bedoel beeldende kunst. En Yurr Rozenberg hun verhalen en beelden samensmolt tot prachtige ontwerpen voor abri’s, advertenties, een website en andere online uitingen.

Het resultaat? Kippenvel en een dikke projectgroepshug. Dit is samenwerking in de hoogste vorm: een tevreden klant én tevreden creatieven die alleen doen waar ze écht goed in zijn.

Anne Marie is een sprankelende verschijning die een scherp inzicht in communicatie en commercie koppelt aan een ontwapenende nuchterheid. Ze zegt waar het op staat. Daarmee bereidt ze de weg voor alternatieve, betekenisvolle communicatie door haar klanten. En voor de storytelling die daaraan voorafgaat. Let op: Van Anne Marie krijg je geen spijt.

Michiel van den Broek
Storyteller - Spotless Mind Storytelling