Malmberg introduceert SAM

  • Opdrachtgever
    Uitgeverij Malmberg
  • Werkzaamheden
    marketingcommunicatie
  • Periode
    maart 2016 - heden

De meest duurzame en veilige haven ter wereld. Rotterdam gaat ervoor. En Uitgeverij Malmberg, iTanks en TNO helpen een handje met een digitale leeromgeving voor alle vakmensen in de haven. Ambitieus? Dat zég ik.

En dat zei ook Geeske Steeneken. De projectleider die mij benaderde om de introductie te begeleiden. Bureau Resoluut uit Amsterdam tekende voor de naam en de huisstijlrichtlijnen. Aan mij daarna de schone taak om SAM naamsbekendheid te geven bij de Rotterdamse havenbedrijven.

Naast het begeleiden van de website, het maken van een e-mailnieuwsbrief en het ontwikkelen van diverse huisstijlitems, richtte ik de beursstand in voor het iTanks Innovatie Paviljoen XL-event. Met een flinke vracht bananen en de juiste boodschap kwam SAM in ieder geval lekker binnen bij een dikke 1.400 bezoekers. Dat schilt dan weer.